Uppdatering

Har tappat mitt bloggande lite grann ett tag , men nu känner jag att jag vill börja skriva igen.
Mycket har hänt sen sist jag skrev. jag kom in på den utbildningen jag sökte, jag har en fast tjänst på et utsluss boende och jag har numera gand på heltid så länge Martina är borta.
Sommaren har varit bra, vi var nere i malmö annars gjorde jag inte så mkt annat än att jobba, haha låter som en kanon sommar de xD
Sen började skolan den 1 september och änsålänge är jag väldigt nöjd med utbildningen. Har en bra studiegrupp som jag trivs bra  i, känns skönt :)
Avslutade "sommaren" med att se Gavin Degraw live, den 24 september i Köpenhamn, vilken underbar känsla det var , helt otroligt.
 
Hur mår jag annars då ? 
Jo jag mår väl helt okej, försöker behålla lugnet i all stress för att hinna med, Jobb,skola, hund och häst och sen försöka ha ett liv utanför detta de är inte de lättaste ska ni veta..  men jag försöker så gott jag kan. Jag har varit sjuk endel i början av september vilket jag tror beror på dels att jag jobbade så väldigt mkt i sommras och sen börjar min kära kompis prestationsångesten komma tillbaka nu med studierna så jag kämpar extremt mkt med att inte hamna tillbaka där jag var i gymnasiet. Har ingen lust att gå igenom allt de där igen. 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: