Broken Strings

Känner mig lite trasig eller iaf att jag har lösa trådar , och jag vet inte vad det är som tynger mig. 
Eller det vet jag väl men jag vet också att det finns en utväg men jag vill inte ge upp för jag vet inte vad som finns om jag stannar kvar, vart det kan leda nånstans.. om det leder nånstans om jag inte är fast här.
Jag vill inte vara fast , jag vill inte ge upp , jag vet inte vad jag vill, jag vill  ha någon som vet vad den vill  nu med en gång och inte sen, snart , vi får se vart det leder, jag vill veta nu .. men jag vill inte sluta tro att det ska gå. 
Som ni hör så håller jag på att bli galen och lite smått vilsen i min egna hjärna , den som har vägbeskrivning ge den till mig nu är du snäll, tacksam för all hjälp som kan erbjudas :D

Kommentarer
Emelie

Jag finans fina fina älskade du!

       http://www.nattstad.se/esvenzon



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: