Life as i know it

Dålig uppdatering nu igen jag vet... men jag har haft fullt upp.
Har lite kvar att fixa, som min ansökan till Yrkeshögskolan i Dalarna, ska söka en distans utbildning och utbildningen är Skötare inom psykiatrisk vård. Känner att jag verkligen har bestämt mig och hittat rätt i mitt yrkesval. 

Och som alltid så går känslorna upp och ner, men just nu så har det varit lugnt ett tag, tror att det är för att jag har haft ett fast mål nu och koncentrerat mig på det, och att det verkligen är något jag vill göra. 

Allt har väl sin mening här i livet antar jag och jag börjar att känna mig till ro med det.

Jag borde sova nu men jag kan inte. Tror jag inte, eller jag vet inte.
Puss !

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: