Färglös som en tår

Just nu är det precis så jag känner mig, jag har  ingen aning varför ..
har inte hunnit känna efter på ett tag hur jag mår.. har inte haft så mkt egen tid eller så mkt tid hemma. Men nu när jag har tid att känna så känner jag ingenting. Jag känner mig tom.. igen.
En känsla som jag allt för väl känner igen, tomhet.. finns inget där inte ens luft allt är bara som ett vakum, 
Nu ska jag bara ta mig ur den här färglösa perioden för det här är inte jag.
jag är inte färglös,tyst och innåtväd.. eller  ?
Jag ser inte mig själv så inte på mina bästa dagar.
Men dom kanske är borta nu.. borta med vinden men det ska ju tydligen finnas fäger i en vind också , fast ögat kanske inte ser, förens själen är villig att se vilken färg man bär. 

Nu blev det rörigt.. jag är rörig just nu jag vet.
Puss !
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: