Tisdag

Jag vet att mina rubriker är väldigt kreativa.. men jag vet aldrig vad jag ska skriva så det får bli dagen..
Idag började jag och vovven med en långpromenad i solen , fast det var inte så varmt som man trodde att det skulle vara , blåste jävligt kallt.


Efter promenaden blev det frukost och lite grey's , jag har lite dille på att se serier från början även om jag ser de nya avsnitten, jag vet inte varför det bara är nått jag gör . 
Sen var det dax att börja sätta i gång och göra lite nytta, plocka i ordning på kläderna i mitt rum , det ser oftast ut som ett bombnedslag, sen ska jag även diska innan jag åker till stallet vi 2 tiden. :)

Känns som en bra dag ändå , solen lyser iaf , det är alltid nått. 
Nu ska jag återgå till städandet , blir möjligtvis ett kvällsinlägg också om böcker som jag har läst eller vill läsa :)
Puss !
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: