Påsk !

Skärtorsdagen:Hade mitt första möte  med min jobbcoach vi gjorde en planering.
Sen var jag uppe på jobbet och hämtade lite papper som jag ska skicka till skolan.
Sen va det var det hem och slappade bara .

Långfredagen: Långpromenad med hunden, slapp hemma , sen kom bror min hem från sthlm, sen blev det lite mat , flintastek och potatisgratäng  :)
Efter det så drog jag hem till min kusin och drack lite öl och sen blev det utgång :)

Påskafton : Dagen började i stallet kl 10 var hemma ca 14 och då blev det vila en stund, sen blev det lite påskamat med familjen, efter maten var det dax att fixa sig och sedan drog jag till min kusin där kvällen började med kubb och slutade med utgång ! :)

Påskdagen: Slappdag , men jag och mamma åkte upp till bergssjön så hunden fick bada lite , sen åkte vi hem och bara slappade i soffan :)

Idag  har jag varit i stallet , sen blev det middag med familjen, och nu blir det mys i soffan, imorgon blir det städ och stall  :)

 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: