Städdag

Idag har jag och mamma städat klart inför morgondagens kalas.
Det som har gjorts idag är följande:

- Torkat av spis + skåpsluckor i köket
- Dammat alla rummen
- Dammsugit alla rummen
- Torkat golven i alla rummen
-Lagt kyckling i marinad
Sen kom även min kära syster ikväll så det blev tacosmys framför idol och sedan criminal minds och i pauserna blev det underhållning på malmgrens vis, det vill säga genom vacker sång från mig och min syster. Mamma är vårat största fan.
Haha såg även på glee avsnittet en gång till bara för att syster inte hade sett det.
Öppnade också min första paket, vilket var en vinröd kjol (jättefin) och gråa/silver fjäderörhängen.
Tack syster <3

Nu ska jag snart sova, ska bara skriva en liten lista på vad som ska göras imorgon. Mest för min egna skull.
Kommer antagligen bilder på paketen imorgon kväll eller på söndag:)

Nu till listan.

- Välja kläder
-Duscha
- Göra sallad
-Locka håret
- Sminka mig
-Fixa naglarna
- Hämta tårtorna hos Marie

Nu: SOVA!
PUSS

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: