Serier

Idag så började jag dagen med att se andra avsnittet av Glee säsong 5 och första avsnittet av Vampire Diaries som jag har längtat!
Ikväll efter allt städandet så blir det andra avsnittet av Criminal minds nya säsongen.
Underbart att alla serier kommer igång igen , då har jag något att se fram emot.
Nästa vecka börjar Grey's igen ! Underbar :D
Nu är det bara arrow,revenge och carrie's diaries som ska börja också.

Sen har vi ju svenska idol och körslaget också, och jag hoppas på att den bli en ny omgång med gladiatorerna, så ska det låta och så mkt bättre. Haha inte alls tv-nörd.
Och jag måste säga att jag längtar lite till jul för då kommer det massa bra filmer på tv:n och det är så mysigt att ligga framför en film med massa tända ljus och snö utanför ! :)

 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: