Här kommer natten..

Idag har jag och mamma haft en liten fixar dag.
Vi har tvättat, putsat mitt fönster,strukit gardiner och dukar, bytt gardiner i mitt rum, dammsugat och torkat golvet i mitt rum.
Vi har även inhandlat det mesta till kalaset, bara några små saker kvar.
Imorgon ska jag fixa färdigt mitt rum och diska, och handla det sista till kalaset.
Annars är det stall som gäller imorgon på morgonen, ska åka med ut och kolla på träning, tycker det är så roligt !
Sen blir det en långpromenad för mig och hunden innan jag fixar mig lite och går upp till marknaden en sväng, jag gillar höstmarknaden, då vet man att hösten är här på riktigt.

Min förkylning börjar gå åt rätt håll, ingen feber och inget halsont bara snuva och lite hosta, men det ska nog snart gå över.
Nej nu blir det sängen, tidig morgon imorgon.
Puss !
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: