Somliga går i trasiga skor

Inte i bara i trasiga skor, trasig själ, trasigt minne.
Jag har svårt att minnas min pappa, och det gör så ont i mig att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Jag har svårt att fatta att det snart är 1 år sen farfar dog. Och det är snart 13 år min pappa dog.

Morfar är också död , han dog 2007 det är 6 år sen vilket är helt sjukt.
Mormor är sjuk..dement men det är mer än bara så nu.
Jag och mamma va där nu i veckan,  och jag kände knappt igen personen framför mig.
Hon har alltid varit pigg och aktiv, nu satt hon i en rullstol och kunde inte gå själv, knappt stå.

Jag har aldrig varit rädd för att dö , utan för att bli gammal.

Jag försöker att inte tänka på det så mkt, döden men den har tagit så stor plats i mitt liv.
Uppiggande inlägg jag vet.
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: