Kass

Extrem dålig blogguppdatering igen jag är väl medveten om detta, men jag har kännt att jag inte har haft lika stort behov av att skriva av mig , som jag hade innan. Det kan vara för att jag mår bättre nu än vad jag gjorde innan eller för att jag helt enkelt har mer att göra.
Men nu ska jag bli bättre och jag ska börja med att lägga ut en outfit bild varje dag och uppdatera mer efter varje träningspass på gymmet och liknande. Jag vill verkligen ta tag i träningen nu så att det börjar hända lite grejer. Ska även boka in ett pass hos PT på atlanica så hon kan lägga upp pass åt mig som jag kan köra på gymmet.
Men annars ska jag försöka hålla i med shabamen och bodypumpen som jag har börjat med, men även försöka lägga in lite pass på gymmet. Och kombinera det med ridningen som jag gör två tre dagar i veckan , plus promenader med vovven, så ska det nog snart börja synas :)

Annars ser min vecka ut ungefär såhär:

Måndag: 1 timmes promenad med vovven, nationellt prov i engelska, 1 timmes uteritt på berget.

Tisdag: Dagliga promenader med vovven, sen gå/jogga 5 km till stallet,  rida 30-45 min

Onsdag: Gymmet? Dagliga promenader med vovven.

Torsdag: Dagliga promenader med vovven,  gymmet eller en spring tur.

Fredag: oplanerat.

Lördag: Gymmet

Söndag: Stallet och shabam.

Kommentarer
Malin

Duktiga du! :) snart kommer jag hem också och det är alltid lättare att träna med någon :D saknar dig <3

       http://malinquist.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: