..........

Jag vet mycket väl att jag inte har uppdaterat flera gånger om dagen som jag hade tänkte göra.. haha jag har liksom fastnat i criminal minds, och idag har jag faktiskt pluggat och varit i stallet med. Och igår var jag i stallet och hade ingen lust att blogga när det var  20 grader och sol.

Imorgon blir det träning på atlantica igen. Först 30 min stuss som är ett ben/rumpa pass och sen 30 min core som är mage och bål. Efter det ska jag även till stallet och rida en sväng, är det bra väder så hoppas jag på att kunna cykla ut som i går (tisdags)  det var riktigt härligt.

Helgen är inte riktigt planerad förutom stallet antagligen både lördag och söndag återstår att se, sen ska jag på shabam på söndag annars har jag inte något speciellt inplanerat.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: