Criminal minds

Jag har gillat denna serien sen jag såg den första gången men kom på för några dagar sedan att jag inte ha sett serien från början så jag bestämde mig för att göra det.
Jag måste säga att det är den bästa utav kriminal serierna, det ett helt annat sätt de löser morden på vilket facinerar mig, hur mycket man kan lära om en människa beroende på sättet den väljer att mörda på, och på så sätt lösa mordet.  Jag vet mycket väl att det är en serie men det finns ju faktist beteende vetare på riktigt som jobbar med polisen.  Vi avslöjar så mycket av oss själva med vårat kroppsspråk som
vi inte tänker på, mer än vad våra ord någonsin kommer att säga om oss.

Bara en tankeställare jag fick så här mitt i serien, och för er som inte har sett serien kan jag verkligen rekomendera den :)
Nu ska jag återgår till mitt BAU team !

Kommentarer
Micke

Den e skitbra den serien :)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: