Svenljunga

I måndags så åkte jag ner till svenljunga för att hälsa på kompisar som fortfarande går kvar. Det var väldigt roligt att träffas igen eftersom att det var i november senast.
Det var riktigt skönt att komma bort lite men det var ändå jobbigt att lämna lilla Doris hemma, som tur är har jag en snäll mamma som tar hand om henne åt mig så jag kan åka bort ibland.

Idag har iaf inte gjort ett skit, åkte från svenljunga vid 8 i morse så jag var hemma runt 10 tiden, då la jag mig och sov och gosa med doris ett par timmar, ddet var välbehövlig sömn eftersom att jag mår illa, ont i huvudet, ont i halsen och feber.. Oh ja väldigt roligt.
Hoppas det går över till helgen så jag kan åka upp till stallet lite. 

Nej nu ska jag sova.. igen haha Natti

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: