Trött

Idag har det varit mycket häst, började dagen med en uteritt på bäsa Gand som var pigg och glad över att få komma ut igen.
Sen åkte jag och mamma först till torget och handlade kanon fina grönsaker, närproducerade dessutom, sen blev det en glass såklart innan det bar vidare till ÖB för att handla på oss massa städgrejer för under mammas semester så ska hela lägenheten storstädas.. roligt.. ehm.
Sen till Willys och handla mat, en hem och vila och käka lite och ladda upp inför ridlektionen..
Mötte upp martina innan vi blev hämtade av elins mamma.. sen bar det av ner till Höckerum.
Sen var det lektionsdax fick rida en kanonfin valack som tydligen ska gå EM i år.. och det är ju inte varje dag man sitter på en sån häst. Och jag har verkligen fått mersmak på westernridningen , det är så himla roligt och ett helt annat tänk och jättekul att lära sig nya saker.

Med andra ord är jag helt slut.. och nu ska jag gosa ner mig brevid hunden på kudden.. hon är go min fina lilla tjej.
Pussnatti !

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: