Trägårdshäng

Idag har jag spenderat dagen med Monica och Martina , har pratat och pysslat i trädgården och Doris har fått en ny kompis, hon och sigge har lekt hela dagen, dom är så söta ihop dom så vovvarna. Doris har även vågat att hälsa på en kisse idag, min fega lilla vovve.

Imorgon så ska jag städa lite här hemma innan jag går över till martina och fortsätter med trädgården, ska bli roligt. Mycket roligare att hitta på saker än att bara sitta hemma.
Förhoppningsvis ska jag även åka med Martina och hennes syster till Hunnebostrand i två nätter och även lilla doris ska få följa med, det blir i början av juli. Jag hoppas på att jag kan, skulle vara väldigt roligt..!

Nu ska jag gosa ner mig med doris i soffan.. Puss!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: