Sommar

Äntligen har sommaren kommit, finns inget bättre än sol och värme.. snart kan man nog bada för första gången  med för det är redan 11 grader på vissa ställen. Härligt !
Börjar bli lite sommar fin i huden med, den bruna färgen börjar komma fram , man känner sig alltid lite snyggare på sommaren än på vintern , tror att det har mkt med att man bli piggare.

Däremot så har ju träningen hamnat på lite efterkälke denna veckan, har mest blivit promenader , dels för att jag har varit sjuk i maginfluensa och dels för att motivationen har varit lite nere, men nu nästa vecka är jag redo på att köra full ös igen.
På måndag åker jag ner till svenljunga för att titta på balen och minnas tillbaka på härliga minnen.. Det var verkligen kul att få klä upp sig så :)

Idag har jag varit i stallet och ridit , sen åkte jag och mamma upp till berget med doris så hon fick bada lite, efter det så grillade vi med härligt folk och doris busade med puma, nu ligger jag och mamma utslagna i varsin soffa framför en film och doris ligger och snarkar inne i min säng.. min goa lilla vovve <3

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: