Fett dåligt

Jag vet.. extremt dålig uppdatering.. men det finns en anledning faktiskt..
Jag har varit sjuk.. i två veckor och sen har jag hamnat lite i ett vampyr trans haha,, ja jag vet hur löjligt som helst men just nu är det Vampire Diaries som håller mig vaken på kvällar och nätter.. helt fast i serien.. kan se 8 avsitt på en dag om det skulle vara så haha ..som tur är så är sesongerna ganska många avsnitt .. vilket är väldigt bra för min del..
Men nu ska jag försöka komma igång med träningen igen.. har blivit avstannat nu pga sjukdom .. jag vill verkligen komma igång på riktigt igen, måste bara hitta tillbaka till min motivation som jag hoppas att hitta snarast.

Nu ska jag gosa ner mig med hunden.. Puss !

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: