Always Smile

Jag hatar sånna här dagar , när man egentligen bara vill gräva ner sig och inte vakna igen.
Hela kroppen känns tung, till och med huvudet känns helt tungt, ser inget , hör inget, känner inget.
Kroppen är tung och grå medans själen och alla sinnen är tomma, som om det inte vore nått liv alls.
Det enda som får mig att komma ut ur min bubbla är mina älskade djurvänner, det är tur att jag har doris hemma så att jag kommer ut sånna här dagar annars hade jag nog bara legat inne och låtit dagen passera.
Jag är även tacksam över att jag har en häst att rida, en fristad som jag kan släppa allt som finns omkring mig och för en kort stund göra mig lycklig och få mig att känna något igen. Det är samma när jag har doris i knät eller när vi är ute på promenad, hon får mig att glömma allt för en kort stund.


För er som inte har upplev sånna här dagar var glada för det.
Det är nog mkt väl så att ingen har märkt att jag har mått dåligt idag, för att jag alltid bär på min mur, min mur som utåt speglar sig som ett leende som ger omgivningen en falsk rapport om välmående.
Som tur är kommer inte sånna här dagar ofta , men när dom kommer så är det rejält.

Nu ska jag gosa ner mig hos min älskade vovve och hoppas att morgon dagen blir bättre.
Pussnatti !

Kommentarer
Malin

mitt fina hjärta <3 jag finns här för dig och snart kommer jag hem så jag kan tvinga ut dig dessa dagar, eller gräva ner mig med dig <3

Svar: Jag saknar dig så in i helvete <3
Mikaela

       http://malinquist.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: