Torsdag

Idag har jag städat, jag har till och med dammat mitt rum för att mina fina ska komma. Min kära vän moa kommer i helgen med :D
Sen när jag städat färdigt så var det dax att gå och möta systern min vid tåget, hon kom från malmö idag.
När vi kom hem var det dax för klippning, Jessica kom hit och klippte mig.
Jag klippte inte så mkt, bara toppade lite och klippte upp det lite för att få lite mera frisyr av det hela, jag är jättenöjd med resultatet. Imorgon blir det färgning av håret, är lite små nervös faktiskt , men det ska bli skönt att pröva nått nytt, ska även städa klart det sista imorgon, och på kvällen ska jag,mamma,syster och jessica åka till skövde för att först äta och sen gå på den nya Wolverine filmen, det ska bli riktigt roligt faktiskt :)
En bild på håret :D

 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: