dålig uppdatering..

Jag har inte uppdaterat sen innan vi åkte till kusten.. vi hade det bra , lägger upp bilder imorgon.
Sen dess har det varit mkt häst, två clinicar har jag varit med och tittat på , och sen har jag ridit mkt själv på fine lille gand :)

Denna veckan som har varit så har jag umgåtts med min syster som har kommit hem hit, vi har tittat på criminal minds hela dagarna xD
Igår var vi i skövde, mamma köpte skor,  vi åkte till bergssjön när vi kom hem och badade hunden, kommer bilder på det med ,sen var jag ute en stund på kvällen.
Idag har jag ridit , sen åkte vi upp till pankasjön och solade och badade en stund, på eftermiddagen åkte jag och syster med jessica upp och gick 7 km på  berget, och nu avslutas dagen i soffan framför tvn :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: