Träningsverk, plugg,städ

Hade första träningen i måndags, det var riktigt roligt. Det var typ blandat fys och boxträning och jag har nog aldrig haft så ont i kroppen som jag har haft dom här dagarna.. helt sjukt. Men som sagt väldigt roligt.
Tanken är väl at
t jag ska träna tisdag,torsdag och någon söndag, eftersom att söndag är stalldag igentligen.
Det ska bli riktigt roligt att komma igång ordentligt. 

Nu har skolan kommit igång ordentligt och det märks, har helt plötsligt läxor att göra igen, haha känns lite ovan och har väl inte riktigt kommit in i det där med att plugga på hemma plan än , men det kommer väl antar jag. Har snart skrivit färdigt mitt första religionsarbete, imorgon ska jag lämna in ett mattehäfte och innan fredag ska jag ha lämnat in mitt engelska arbete,  som tur är det inte så mycket att skriva så det går ganska så fort , dessutom är det bara första inlämningen vi kommer få tillbaka den och chans att ändra den innan betyg sätts.

Idag (Onsdag) så har jag börjat att städa mitt rum , haha det kommer ta ett par dagar,  men nu ska lägga lite tid på det i helgen,  ska försöka hinna rida så mkt som möjligt.  Men just nu får pluggandet komma först.
Nu taggar jag inför en långdag i skolan imorgon, åh vad härligt.