Plugghäst

Nu är det snart dax för att sätta igång hjärnan igen efter 6 månaders vila.  Börjar att plugga igen nästa vecka. Ska bli riktigt roligt faktiskt, ser framemot det, att ta fram mina plugghästtakter igen.
Tycker det är väldigt kul att plugga och skriva arbeten,av någon konstig anledning.

Jag mår riktigt bra nu faktiskt, känns skönt att känna sig lite lättare på insidan.
Var hos min kurator idag,  hon tyckte att vi skulle minska antalet samtal eftersom att jag har gjort sånna fram steg i mitt tankesätt, känns riktgt roligt att höra det.  Och jag känner det själv, att jag tänker på ett annat sätt och bryr mig inte lika mycket om vad andra tycker utan mer på att jag ska må bra och inte gå och anpassa mig efter andra hela tiden.


Kommentarer
Elizabeth Ögren

Nej det är du som bestämmer över ditt liv och ingen annan och du duger som du är, tro inget annat <3

Svar: Tack Elizabeth :)<3
Mikaela




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: