Lång dag

Idag var det en hemskt lång dag i skolan, tyvärrr kommer varje torsdag se ut så,  men jag ska väl inte klaga jag har ett väldigt bra schema..
Måndag : Engelska 12.45-14.30
Tisdag: Matte 8.15 - 10.15
Onsdag
: Ledig
Torsdag: Matte 8.15-10.00 , Engelska 10.15-12.00 och sist Naturkunskap 12.30-16.00
Fredag: Ledig
Dock är det väldigt tungt att ha naturkunskap så länge, då det är ett ganska så tungt ämne som kräver mycket tankeställningar och koncentration.
Läser ju som sagt två kurser på distans, så jag kommer bara vara i skolan några gånger för att skriva prov och stämma av hur arbetet går typ.

Imorgon så har jag kursstart i histiorian som är en av kurserna som jag läser på distans,den andra är religion och den läser jag över internet så kommer bara gå till skolan för att skriva slutprov. Och den första religionsuppgiften får jag imorgon. Ska bli roligt då  historia och religion är de ämenena som jag ser fram emot mest att läsa.

Ska även försöka parlla mig ut till stallet imorgon, blir dock inget seriöst ridpass ,ska nog bara skritta en sväng eller i paddocken, då jag har haft en sträckning i ryggen.. eller jag har väl fortfarande men vägrar att inse det.. :P

Nu ska jag sova, natti alla fina!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: