Dag 8

Detta blogg inlägget ska tydligen handla om vad jag har gjort idag.
Idag har jag först varit ute på långprommend med vovven, hon fick springa lite lös i parken och busa med bollen, hon tycker det är så himla roligt med snön. Hon har börjat lyssna så himla mycket bättre nu , hon tycker det så himla roligt att vara ute och träna lydnad och inkallning.  Efter långpromenade så gick vi in och gosade lite, sen fixade jag mig, åt och kissade doris. 
Sen gick jag till skolan,  hade bara engelska idag, rätt skönt faktiskt :)

Sen var jag ute med hunden när jag kom hem vid halv 3 tiden, sen myste vi i soffan bara tills mamma kom hem. då gick vi ner till ica och handlade lite, och nu sitter jag i soffan och väntar på att idrottsgalan ska börja :)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: