2012

Tänkte sammanfatta 2012 i detta blogginlägg.
 
Året började bra,, jag var kär och allt flöt på i skolan men sen så hände något under årets gång.
Jag började tveka på mig själv och kände att pressen från andra runt omkring mig och jag började må sämre och stängde ute mina nära.  Det ledde till att min relation som jag var i då gick sönder, jag var väldigt psykiskt instabil och jag mådde väldigt dåligt under en längre period. Det blev lättare när jag fick hjälp av min kurator som jag började prata med. Och sen att jag hade doris hjälpte otroligt mycket, för då var jag tvungen att gå utanför dörren och inte ligga instängd.
Sen i augusti så¨började jag rida denna underbara travaren, som har gett mig så otroligt mycket. Det klart att man får baksalg och mår dåligt men det händer alla.
Jag har fått väldigt mycket bättre självförtroende tack vare allt fint jag har fått höra av Thomas som äger bettan.
Nu mår jag så bra att jag till och med ska börja plugga igen, vilket jag inte trodde att jag skulle kunna göra på ett bra tag.
Men det ska bli väldigt roligt att börja plugga igen.
 
Så överlag så har 2012 varit ett bra men tufft år, och tydligen enligt spådamerna på tv så är 2013 vågens år så vi får väl hoppas på det :)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: