Time for a change

Jag är trött på att alltid vara den som försöker hålla kontakten med folk men nu orkar jag inte mer seriöst. Det är upp till dom nu.
Jag har även kommit in i träningen nu vilket känns väldigt roligt, och jag känner verkligen för att träna och ändra på min vardag till det bättre.
I helgen blev det inget stall för min del då jag hade en liten streckning i vaden.
Men jag har passat på att borsta och trimma hunden nu när jag inte har haft annat för mig.  Och ska jag vara ärlig så var det skönt att bara vara hemma, men det klart att man längtar tillbaka till dom små liven :)
 
och en fråga, Ska jag ha kvar håret rött eller ska jag färga det nån annan färg?

Kommentarer
Malin

1. Förlåt för att jag är värdelös på att höra av mig - ska bli en ändring på det, men jag saknar dig! <3
2. Du är snygg som du är! <3

Älskar dig <3

       http://malinquist.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: