Shine like the sun

Det har varit så underbart väder nu ett par dagar så jag har inte haft lust till att blogga. Men jag passar väl på nu på kvällen. Har även haft massa i skolan.
Denna veckan har börjat riktigt bra faktiskt , i måndags så hade jag engelska i skolan sen var jag ute i stallet och red fina lilleman runt travbanan ett par varv sen longerade jag JD i paddocken , vilket var välbehövligt då hon var väldigt pigg. Sen pluggade jag på kvällen och lämnade in 2 arbeten.
Igår så började jag dagen med en fanastikst ridtur på JD runt travbanan med trevligt sällskap och fanastiskt väder. Sen pluggade jag och skrev färdigt ett arbete och läste tre kapitel i en bok jag ska skriva om.  Sen gjorde jag fotbad och filade fötterna och naglarna på kvällen.
 
Idag så  har jag pluggat en hel del . är halvfärdig med det muntliga arbetet jag ska göra i engelskan, har börjat skriva på ett arbete i naturkunskapen, sen har jag även räknat 4 sidor i matteboken. Sen var jag på en långpromenad med hunden sen städade jag mitt rum.  Nu ska jag duscha , noppra ögonbryna sen sova.

Imorgon blir det skolan på förmiddagen, sen ska jag hem och diska och skriva färdigt min muntliga presentation. Sen ska jag göra ansisktsmask och mysa med hunden på kvällen.

På fredag ska jag forstätta med mitt naturkunskapsarbete, sen ska jag gå till biblioteket och låna en bok som jag ska läsa i historian. Sen ska jag till stan med mamma och sen på kvällen ska jag färga håret ska bli roligt att bli röhårig på riktigt igen haha.
 
På lördag ska jag åka till stallet och rida JD, sen ska jag packa lite inför min tripp till svenljunga ska bli riktigt roligt.
 
På söndag ska jag packa det sista, duscha , göra hårinpackning och greja :D

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: