Pluggtime

Jag vet att jag har varit jävligt dålig på att updattera på senaste.. har varit ganska mkt i skolan nu , sen tränar jag ju två gånger i veckan med. haha fullt upp.
Helgen har varit bra, tog det mest lugnt och i går var jag i stallet och red gand, annars så gjorde jag inte så mkt, kollade på melodifestivalen såklart.

Denna veckan kommer mest att bestå av plugg haha roligt värre.

Måndag: Läsa engelska bok, skriva färdigt mitt engelska arbete. Åka till stallet och rida JD.

Tisdag: Matte först,  plugga engelska , Åka till stallet och sen träna på kvällen.

Onsdag: Skriva religionsarbete,plugga naturkunskap och börja med min massmedia presentation. Träna på kvällen

Torsdag: Heldag i skolan, skriva på mitt massmedia arbete.

Fredag: Skriva på mitt massmediaarbete. Kanske stallet

Lördag: Skriva på mitt massmediaarbete, Kanske stallet

Söndag: Stallet och trimma vovve
 
Massa plugg som sagt, men det är roligt faktiskt, men det massmediaarbetet i engelskan ser jag verkligen inte framemot då vi ska ha en muntlig presentation., vilket inte är min starka sida, jag hatar verkligen att prata inför folk. Sen har jag dessutom prov i Naturkunskap samma vecka..  väldigt roligt.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: