Vår?

Jag vill verkligen att våren ska komma,så att sommaren kan komma.
jag längtar till att kunna rida i linne , och kunna rida upp till sjön på berget med hästarna.
Bada med hunden hon som älskar vatten. Sena kvällar ute i den fortfarande varma sommarkvällen. Gud vad jag längtar.

Sen att alla krypen kommer fram är bara en liten nackdel..haha som tur är ligger backgården så öppet så det är inte alls mkt kryp där uppe och det är skönt :)

Helgen börjar med att diska åt mamma , innan jag åker till stallet för att kolla på träning för Erik Brodin ska bli roligt,alla ekipagen är så duktiga och han är en väldigt duktig tränare. 
Sen pålördag blir det nog gymmet eller en långpromenad påberget med mamma och doris.
Söndag blir det stallet för att rida gand :)
Så ser helgen ut.

veckoplanering

Måndag: Plugg, träna hunden, Engelska lektion, Stallet och rida lilleman :)
Tisdag: Tandläkaren på morgonen , sen stallet och rida Gand :)

Onsdag: Plugg och träna med vovven, ska nog borsta henne med :)

Torsdag: Skola hela dagen, sen plugga när jag kommer hem.

Fredag: Historia lektion på eftermiddagen, sen ut till stallet och hjälpa martina att fixa inför tävlingen:)

Lördag:Tävling i tidaholm för både Monica och Martina :)

Söndag: Stallet och pyssla med Gand,kanske skritta en sväng :)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: