trötthet

Kroppen känns helt slut, och jag har sovit så sjukt mycket i tre dagar.
Tror att det beror mycket på det här värdet som har varit, det märks på doris med, hon har inte alls velat gå ut eller hitta på något , hon vill bara ligga i soffan och sova , tugga på benet går också bra. Haha min goa doris :)

Idag har jag varit riktigt duktig faktisk, har klippt pälsen på Doris tassar hon hade så mycket päls så alla pinnar och löv fastnade i pälsen på henne, sen gick vi en långpromenad på ca 1 timme, sen diskade jag nästan all disk och till sist så städade jag även mitt rum så har fått mycket gjort. Har även varit i stallet och fixat.
Nu ska jag äta pizza och ta det lungt innan sängen kallar. Imorgon blir det en tidig morgon. Puss

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: