stelhet

Jag är så stel i kroppen... haha xD
Red ett ganska långt pass på lilleman idag, det är sjukt hur noga man är med att strecha hästen efter ridning men inte sig själv:P

Men iaf senare delen av kvällen så har jag legat i soffan och slappat, sen ringde min fina vän mailn,det var väldigt trevligt, det var ett tag sen vi pratade ordentligt, och jag saknar henne massa men det är inte jättelångt kvar tills vi ses , underbara vän jag älskar dig <3

Imorgon ska jag till tandläkaren på morgonen , underbart roligt ..jag hatar verkligen tandläkaren usch.
Sen ska vi besiktiga bilen, håller alla tummar på att den går igenom, sen så ska jag till stallet och rida Gand och Sonett :) <3

Kommentarer
Quist

Och jag älskar dig underbara du, du är dunder saknad <3

       http://malinquist.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: