En vanlig jävla tisdag.

Skolan idag , endast en lektion matte stod på schemat.
Sen efter skolan åkte jag till stallet, underbart härligt i detta vädret.
Det var meningen att vi skulle åkt till gymmet på shabam idag men vi bytte det mot stuss och bodypump imorgon istället. Så ikväll blev det lite pyssel med hunden istället :)

Jag mår så jävla bra. Har nog aldrig mått såhär bra innan.

Men jag är så kluven ändå , haha ja jag vet man får aldrig nog :P
Men nu är det så att jag får frågan ganska ofta faktisk av någon anledning.. om jag vill ha ett förhållande igen, och ärligt talat så vet jag inte.. klart jag vill  ha någon som bryr sig och som jag tycker om, men jag vet inte om jag vågar ge så mkt av mig själv igen. Är det värt att ge allt och kanske förlora lika mycket och då ska man ta sig upp från det mörker som blir kvar.. Jag vet inte om jag klarar att ta mig upp en gång till.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: