Saknad

Jag saknar min vän Malin, hon fick för sig att flytta massa mil i från mig och det tycker jag inte om.
Men snart kommer hon hem igen, och då ska jag krama henne så hon nästan dör :D
Jag saknar även mina vänner i Svenljunga och speciellt min bästa vän Emma som jag också förhoppningsvis får träffa snart.
 
Jag vill dessutom rida dumma häst som är halt. Imorgon ska jag åka till stallet och pussa på hästen.
Hon är söt ibland, när hon är glad .. xD
 
______________________________________________________________________________________________
 
Idag har jag inte gjort speciellt mkt, kollat på film idag med.. xD
Men jag har trimmat färdigt min lilla vovve så nu är hon fin inför fotograferingen imorgon.
Nu ska jag, vovven och mamma ligga i soffan hela kvällen och mysa framför tvn.
Mamma har dessutom fått tid för operation så nu ska här flötas :D

Kommentarer
Malin

Din dumma söta unge, jag saknar dig massamassamassamasssa! Och jag vill helst inte dö, för då kommer du aldrig få krama ihjäl mig och då kommer du sakna mig resten av livet. Om jag inte ligger under din säng och ruttnar iof :)

puss på dig min söta flicka <3

       http://malinquist.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: