The ligth of my life

Idag har jag mått lite bättre , känner mig lite gladare och lite piggare i kroppen.
Känns skönt.
Idag har jag varit ute och tränat lite med min bushund. Hon är så sjukt duktig, har börjat lyssna på vart enda litet komando och det gör mig faktiskt lite stolt att se resultatet av mitt arbete och min tid som jag har lagt ner på henne. Hon är verkligen en glädjespridare min goa doris, även på de mörkaste dagarna kan hon få mig att le. Nu de här dagarna har hon varit så himla gosig och vill ligga i knät hela tiden. Fina goa doris <3
 
Jag har inte kunnat åka ut till stallet denna veckan då jag har fått en infektion i ögat, så i helgen har jag bara legat hemma, tror att det har ganska mkt att göra med att jag mår dåligt med. Jag behöver att tänka på annat just nu.
Men min kära bror har varit hemma i helgen och vi har faktiskt varit sams hela tiden, inte bråkat en enda gång, tror aldrig att det har hänt innan, Men det var skönt att träffa honom igen faktiskt, det blir lite mera familjekänsla då.
Även om jag och mamma blir bättre och bättre på att prata med varanda, speciellt nu. Och det är väldigt skönt att jag kan dela mina tankar med någon.
 
Puss

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: