Onödig info.

Namn: Mikaela
Längd: 170 cm
Skostorlek: 38-38
Hårfärg: Rött
Tatueringar: En fjäril i nacken
Fräknar: Nej, tyvärr.
Motto: Forget regret, or life is yours to miss.
Kär: Nej inte det heller...
Önskar du att du bodde någon annan stans?: Ja , falköping har väl inte de bästa minnena men samtidigt kommer det alltid att vara mitt hem.
Tycker du att du ser bra ut?: haha vilket skämt.
Vilket shampoo använder du?: Syoss återfuktande.
Vad är du rädd för?: Rädd och rädd har väldigt många fobier.. typ tandläkare och fötter.
Gillar du berg- och dalbanor? : Nej , höjder är en annan av mina rädslor.

Senaste..
Filmen du hyrde: Ligg med mig ( norsk jättekass)
Filmen du köpte: sex and the city 2
Låten du hörde: love you till the end
Låten du laddade ner: Summertime - Michell barch
Personen du ringde: Emma
Personen som ringde dig: Emma
Tv -program du såg: One tree hill <3
Personen du tänkte på: Emma

Favorit..
Låt: Broken - Lifehouse
Sak att göra: rida bettan eller gå ut med hunden
Sport: Ridning
Kläder: Ridbyxor, mjukisbyxor
Film: The last song
Bil: Jag har ingen aning
Serie: One tree hill , kommer alltid att vara <3

Har du någonsin..
Gråtit över en pojke: Ja
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Ja tyvärr.. xD
Blivit arresterad: Nej
Träffat någon från internet IRL: Ja
 
Antal..
Gånger du varit kär: 2 gånger på riktigt.
Gånger ditt hjärta brustit: Jag har tappat räkningen
Hjärtan du har krossat: Ingen aning faktiskt.
Tjejer du kyss: Haha 3 tror jag :P
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ehm ingen aning :P
 
Senaste..
Boken du läste: Vi som aldrig sa hora
Personen du fick email av: tandläkaren
Personen du fick brev av: Transportstyrelsen
Personen du fick sms av: Johan
Gången hela din famlij åt middag tsm: Min student tror jag.
Saken du köpte: det var nog något till hunden.

Well, nu vet ni massa onödiga saker om mig :D

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: