Life change

Trodde att allt började bli bättre, men jag har börjat att tvivla på mig själv igen.
Jag tror att det ha att göra med att jag inte varit i stallet på ett tag pga min jälva lunginflammation.
Tur att jag har min söta lilla hund, och allt försvinner för en stund när e vi är ute på våra prommender eller ligger i soffan och gosar ..<3
 
Har kommit in i en bokmalfas nu igen :P
Just nu läster jag Inte bara du - katarina von breedow som är en fantastisk författare som skriver ungdomsromaner.
Den jag läser är en stark histora om skilda föräldrar, förbjuden kärlek , vänskap och droger.
Det handlar om en tjej i 20 år åldern som har flyttat i från sin pappa. Hennes bästa vän Marcus är en fritänkande människa och lever livet, han testar allt och en dag kommer han hem med kokain till Emma han ber henne att testa, hon litar på Marcus och testar, det slutar med att de har sex och hela deras vänskap blir annulunda men inte nog med det, så är Emma hemligt kär i hennes vänninas pojkvän Adrian han har samma känslor för henne så de inleder en relation. Som om det inte vore nog med detta så  ringer Marcus en kväll och berättar att Emmas bror Edwin säljer droger på en av de största klubbarna i stan..  En mycket bra bok som jag rekomenderar er att läsa.
 
Nu sitter jag i soffan och tittar på New Moon , jag kommer på mig själv att jag också vill ha ett seriöst förhållande, äkta kärlek som inte tynar bort med tiden, men jag antar att den hittar mig till slut. För nu får jag nöja mig med att få kärlek från min fina hund, fina bettan , min familj och mina vänner.
 
Sen vill jag sända en stärkande tanke till min underbara fina vän Emma som är den starkaste personen jag känner just nu, och jag älskar dig hjärtat <3

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: