Julshopping

Idag har vi varit i skövde och shoppat julklappar och skor till mamma.
Jag är faktiskt helt färdig med mina julklappar nu.. och sen köpte jag ett par nya örhängen som jag är helt kär i , ett par svarta kedjor med nitar i .. jag älskar dom.
Jag har varit och pratat med studievägledaren idag,  vi pratade om vilka kurser jag ska läsa, kommer läsa på heltid och det menas att jag läser 450 poäng samtidig, jag kommer att läsa matte2, historia 2, engelska 6, religion 2 och naturkunskap 2. Sen efter det så ska jag försöka att komma in på göteborgs univeritet och läsa till sjukgymnst.
_______________________________________________________________________________________________
 
Imorgon ska jag till fina lilla hästen och rida en sväng på busan, tråkigt väder bara.. kallt som satan.
Sen ska jag och mamma och stryka dukar och gardiner.
Och fixa lite hemma.
 
På fredag blir det oxå stallet en sväng på morgonen sen ska vi på 40års fest, ska bli riktigt roligt faktiskt..
 

Men nu ska jag dö i soffan med goshunden
Pusspuss

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: