Hello darkness my old friend

Verry nice off you to come back again.
 
Jag har gått tillbaka in i mitt skal.
Jag hatar mitt skal, jag vill inte vara här.
Men iaf nu är jag tillbaka till ruta ett.
Jag ser men jag känner inget, jag hör men lyssnar inte.
Jag är tom , trött och ensam i mörkret igen.

Mycket har nog med att farfar gick bort, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag känner inte något.
Förstår ni hur jag menar?
Jag vill gråta men det kommer inga tårar, det är bara som ett stort svart hål.
Igår var jag hos Christina , vi skulle prata om min relation till mina syskon, men jag var bara där i 20 min för jag kunde inte alls vara närvarande, alla tankar åkte bara till farfar.
 
Jag tror det värsta är att han har alltid funnits där som en påminnelse av pappa, dom var sjukt lika i utseende. och nu helt plötsligt är han borta, precis som pappa. Och alla minnena kommer tillbaka från barndomen.
Men dom sitter väl och metar någonstans , förhoppningsvis är morfar med också :)
 
 
_______________________________________________________________________________________________

Mina mardrömmar har kommit tillbaka också.
Nu är det inte längre om mord eller att jag blir mördad, utan nu är det om att jag blir jagad genom en skog ut till ett litet samhälle i en mörk gränd, det är en våldtäckt scen jag drömmer om och om igen, det påminner inte alls om mina egna erfarenheter utan detta är något helt annat, det är flera män som jagar mig. och jag vaknar i panik mitt i natten, tur att jag har min kära hund som kan lunga ner mig.
jag vet inte vad denna drömmen vill säga mig eller vad som menas alls med denna drömmen, men det är en mkt obehaglig dröm och känslan att vakna upp i panik är inte alls det bästa sättet att vakna på kan jag lova..

Goodnight Darkness My Old Friend / Thelostone
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: