Gone

Den 21 november påväg ner till svenljunga för att hälsa på.
Helt plötsligt ringer mamma, och säger att farfar är död.

Jag känner hur hela kroppen blir kall och all luft går ur mig..
Min farfar, min goa fina farfar.
Jag åker ner till svenljunga försöker tänka på något annat, men idag när jag satt och kollade på fb och läste min brors blogg, så stog det där svart på vitt att han var borta, jag gjorde allt för att inte bryta ihop.
Och nu sitter jag här och gråter och försöker bearbeta att han är borta.
 
Jag älskar min farfar, men nu får han hälsa på min fina pappa, och nu kan dom meta och tjöta skit ihop.
Åh vad jag saknar att åka i båten på Kollandsö och våran fina röda stuga. Jag saknar till och med lukten av död fisk.
 
Vila i frid och hälsa pappa <3
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: