Fixelifix

Idag har jag fixat lite hemma, och trimmat lite på hunden.
Var även en ute på en långprommenad med min fina hund i det regninga vädret..
Det suger verkligen det här jävla vädret, askallt och blött överallt, hunden blir blöt och skitig. Jag tycker att det kan bli vinter och snö nu, det är iaf mysigt. Då kan man sitta under filten med en bok och tända ljus och titta ut genom fönstren och ser frosten på träden. Jag längtar lite till jul faktiskt, det ger någon sorts frid i själen och alla är samlade, hela familjen. Fast samtidigt så påminner det om att pappa inte finns kvar, men ändå känns det som han är närvarande varje jul, att han finns med oss och vakar över oss. Jag tror att han och farfar har frid nu. Jag vet att jag nämner farfar väldigt mkt nu.. men jag kan inte få ut det på annat sätt än att skriva om honom.. och jag känner mig faktiskt mkt gladare efteråt.
Jag har alltid gillat att skriva och har alltid mått bra av det. Jag har alltid lyckats att använda mina egna känslor och erfarenheter i skolaarbeten och sånt.

Är det något speciellt ni undrar över eller vill att jag ska skriva om så skriv det i kommentaren , svarar gärna på frågor :)
 
Jag mår faktiskt bättre och bättre för varje dag som går, själen blir lite lättare för varje dag.
Doris och mamma har varit ett jättestöd och det är jag väldigt tacksam för , annars hade jag grävt ner mig djupare än vad jag har gjort.. och på torsdag ska jag äntligen ut till stallet igen.
Imorgon så ska jag till studievägledaren och prata om mina studier,  ska bli roligt att komma igång igen. Sen åker jag, mamma och jessica till skövde för lite shopping :)
 
Puss!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: