Bästa vän <3

 Jag har inte så mkt att skriva om så idag tänkte jag hylla min bästa vän EMMA !
Vi har snart känt varandra i 4 år, helt sjukt va tiden går fort.
Iaf det klickade direkt, när vi satt där på marken och fyllde i våra papper innan hajeken, haha sen dess har du varit en av mina bästa vänner. Och den sista tiden i svenljunga var väldigt tuff för mig men du fanns alltid vid min sida och nu har du blivit min alldra bästa vän, vi har gått igenom så sjukt mycket tsm, haha även delat några STORA misstag, you know what i meen xD
 
Jag älskar dig så sjukt mycket och utan dig hade jag nog inte klarat mig den sista tiden , helt seriöst. Du har alltid lyft mig ut mörkret och hjälpt mig hitta min väg tillbaka, och jag kommer alltid att älska dig. Forever !

Haha jaja jag vet, en lite fjortis bor fortfarande i mig ;)
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: