Wild One

Hey I herd you were a wild one, oh oh oh.. Show me how you do.. !
 
 
Julafton har varit riktigt mysigt,Började med att se på det sista avsnittet av julkalendern, lite sorligt faktiskt, Greveholm <3 Sen fick vi över till  min moster och åt julmat, även om jag bara äter ägg och lax typ. Efter maten så såg vi självklart på Kalle Ankas Jul , det är ett måste iaf för våran familj, så självklart blev det en besvikelse när vissa av dockorna hos tomten var bortklippta.  Men iaf,  till kalle så åt vi massa julgodis som min moster bakat, de måste vara det bästa med julen allt gott julgodis och julmusten såklart !
Sen öppnade dom sina julklappar, efter det så belv de ostkaka och grädde till efterrätt, ja massa flötmat och är fortfarande mätt.  Sen gick jag och mamma hem med doris, då det var sjukt varmt med  allt folk, sen mådde inte jag så bra. När jag och mamma kom hem så la jag mig i soffan med doris och myste. Var helt sjukt trött, kan inte förstå detta.. 
Sen kom mina syskon hem och då var det dax för julklappsutdelning, måste säga att jag är otroligt nöjd med mina julklappar i år, fick bara saker som jag ville ha.. sånt gillas.
Självklart så fick doris lite julklappar med, det är hennes första jul med oss, hon skötte sig så bra idag, är väldigt stolt över henne, även om det var mycket folk och två katter så lyssnade hon och var lugn hela tiden, min fina lilla tjej.
 
Kvällen ska nu avslutas med lite skönthetsvård för mig själv, sen ska jag sova i mitt nya nattlinne (a)
Imorgon blir också en lång dag, av fix, fest och massa skratt förhoppningsvis.
 
Puss och God Jul !

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: