Tröttchey

Helt sjukt trött efter en heldag i stallet.
Åkte till stallet vid 10 och kom hem vid 3 tiden eller nått.
Kollade på hästhoppningen , roligt att det gick så bra för svenskarna idag.
Sen somnade jag i soffan med doris en timme, efter det så lagade jag mat. Fläskpannkaka<3
Kollade på så ska det låta , och nu sitter jag här framför datorn och halvsover, Ska strax gå ut med hunden sen ska jag sova, så jag orkar att firar nyår med tanterna imorgon.
Överlag så har jag mått väldigt bra idag, känns skönt att vara igång med kroppen igen, blir mycket piggare och gladare :)

Imorgon ska jag spändera nyår med min mamma för första gången på väldigt länge, jag och doris ska följa med till Gunilla, även jessica ska följa med.  Så det kommer nog bli roligt med mycket skratt och god mat.
Men nu ska jag och snuffi ( mest känd som doris.. xD) Gå på en sista prommenad innan sängen kallar :)
 
Ha det bäst !

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: