Time to say goodbye

Idag har jag sagt hejdå till min fina farfar, det var en väldigt fin begravning men väldigt känslosam.
Han var en sjögubbe ända ut i fingertopparna. Begravningen började med att de spelade så  skimmnrande var aldrig havet. Och redan då kom de första tårarna. Jag trodde inte att jag skulle bli så känslosam då jag har väldigt svårt att gråta inför folk. Min syster Agneta sjöng håll mitt hjärta och då bröt jag ihop helt. Min fina goa farfar är borta, men minnena finns kvar.  Och vi har varanda, Jag har en fanstiskt fin släkt, men tyvärr så har vi inte så bra kontakt, men jag hoppas att det blir ändring på det nu.
 
Jag vet att han kommer att vaka över mig, han och pappa kommer alltid finnas där när livet blir svårt. Kommer alltid vara närvarande själsligt iallafall.  Tack för allt ni gav och allt ni kommer att ge,
 
 
Puss

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: