Time to move on

Jag tycker det är sjukt tråkigt att jag har tappat kontakten med så många fina männikor från svenljunga.
Jag vet inte om det är mitt fel eller om det är deras fel, eller båda kanske. Jag vet inte , det är väl från båda håll kanske, det är i alla fall väldigt tråkigt.
Men jag antar att livet har nya äventyr och nya människor som kommer förgylla mitt liv.
Så jag antar att jag har kommit till den stunden i livet då det är dax att lämna gymnasiet bakom sig och tydligen männsikorna som fanns där också.
Det känns så konstig bara, att innan så hade man massa människor runt om sig men nu så är det inte alls mycket runt mig. Men sånt är livet antar jag.
 
Dagen har spenderats i stallet, var ute och red i snön var väldigt mysigt.
sen har jag och mamma börjat julpyntat och lagt på juldukarna, börjar få en såndär mysig julkänsla här inne. Massa ljus som är tända och snön ligger vit utanför.  men dock så kommer ju alla dessa jävla förkylningar efter varandra.. det är jävligt irriterade.. men så är det.
Nu ska jag gosa ner mig i sängen med hunden.
 
Puss

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: