Shewolf

Ensam strövar hon längst landets slätter, träffar någon ibland men det är inte något hon bryr sig om.
Hon strävar ensam för att ensamheten är hennes enda riktiga vän, den enda som aldrig lämnat henne ensam, nerbruten och svag.  Ensam är hon stark, för hon behöver bara lita på sig själv, bara sig själv att tänka på. Ensam är hon stark.
 
Jag stänger av för omvärden, släpper inte in någon.
Min bubbla, min värld, mitt liv.
Min värld är rätt kass, för det finns inget lyckligt slut här som i alla sagor.
Det finns ingen prins , prinsessa och inte heller äkta kärlek.
I min värld finns det bara sorg, svek och brustna hjärtan.

Varmt välkommen till min värld , jag förstår varför folk väljer att gå.
 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: