Myshelg

Helgen har varit kanon än så länge.
igår var jag först uppe i stallet en sväng, sen hem och fixa lite och på kvällen sen så åkte vi på 40 års fest. Det var en mkt trevlig kväll faktiskt med mycket skratt och god mat och framför allt öppen bar :P
Det var roligt att träffa alla igen, vi ses ju inte så ofta tyvärr.
 
Idag har jag varit hundvakt åt Puma,så vi har varit uppe på berget jag, mamma och hundarna.
Dom tyckte att det var jätteroligt att springa i snön och busa. Sen hjälpte jag mamma och börja pynta lite, imorgon ska vi göra klart resten. Nu ikväll så blir det mys med kex och brieost till sex and the city filmen, den första.
Sen blir det sova tidigt för att imorgon ska jag vara i stallet kl 8 för att träffa Elin, vi ska ut och busa i snön med hästarna, ska bli roligt och se hur bettan är i snön , hon är ju pigg annars menar jag, den lilla bushästen :)
 
För övrigt har jag mått riktigt bra dessa dagarna faktiskt, har sökt in till skolan nu , så ska bara lämna in mina gymnasiebetyg. Ska bli roligt att börja plugga igen och inte bara gå hemma och inte göra något alls.
 
Nu ska jag mysa, pusspuss

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: