I'm alive

Wooho idag är det en bra dag, för idag så fick jag veta att jag har blivit antagen till mina kurser som jag valt, så nu börjar jag att plugga i januari och det ska bli otroligt roligt.
Har även pratat med min fina Mailn som kommer hem på torsdag och på juldagen så blir det utgång med henne och Emma, det kommer bli så sjukt roligt och välbehövligt.
Var i stan med mamma idag och köpte julklapp till min söta mormor, var väldigt länge sen jag var och träffade henne. Men det var väldigt mysigt att spendera lite tid med mamma.

Imorgon ska jag städa här hemma lite , så vi kan ta upp granen och pynta den så det blir julstämmning på riktigt.
Ska dessutom julbada hunden imorgon, så hon blir jul fin hon också.
Jag tycker verkligen att det ska bi mysigt med jul och att hela familjen är samlad, det händer ju inte så ofta.
 
Nu ska jag gosa ner mig med hunden :)
 
Puss!

Kommentarer
Quist

Tisdag kommer bli en awesome dag, jag visar vägen till terran ;) <3

       http://malinquist.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: