Här kommer natten

När du kommer, ska jag ta allt som du ger mig
När du går, så vet jag att du snart är igen.
 
Denna dagen har bestått av att smälta begravningen igår.
Sa även hejdå till min syster, men hon kommer hem igen om 10 dagar så det är mysigt :)
Sen har jag och doris gosat i soffan och varit ute och busat i snön, min fina vovve <3
 
Det är helt sjukt hur nära det till jul, det är 12 dagar, det är helt stört verkligen.
Men det är mysigt, jag gillar verkligen julen, speciellt när snön ligger vit och nästan glittrar i ljuset av solen.
Och på kvällarna sitter man nerbäddad under filten, och har massa ljus tända och det är bitande kyla ute.
Det är nästan snäppet bättre än sena varma sommarkvällar utan mygg, men bara nästan :)
 
Resten av veckan kommer se ut såhär :
Torsdag: Städa och diska
Fredag: Rida och sen kommer min fina Tina <3
Lördag: Stallet med Tina :) <3
Söndag: Uteritt med Elin och Lilleman sen blir det nog julgranspynt med mamma :)
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: